چند اشتباه نوجوانان بخاطر نپرسیدن وندونستن

اسلایدر

چند اشتباه نوجوانان بخاطر نپرسیدن وندونستن

اشتباه اول: استمناء

- استمنا یکی از حالت­های جنب شدن در بیداریه. به معنی اینکه فرد توسط مالش آلت تناسلی خودش با دستش یا به هر حالت دیگه­ ای شرایطی ایجاد کنه که مایع منی ازش خارج بشه. انجام این کار حرامه و از مواردیه که روزه رو هم باطل میکنه و از گناهانیه که انجام انجام زیادش گناه کبیره محسوب میشه و وعده­ ی عذاب الهی براش داده شده. همچنین در اسلام براش در صورتی که اثبات بشه، حد تعزیری یعنی چند ضربه شلاق تعیین کردن.

- وقتی از حضرت صادق(ع) در مورد استمناء می‌پرسند آن حضرت می‌فرماید گناه بزرگی است که خداوند در قرآن مجید از آن نهی فرموده است و استمناء کننده مثل این است که به خودش نکاح کرده و اگر کسی را که چنین کاری می‌کند، بشناسم، با او همخوراک نخواهم شد. از امام حکم استمناء را می‌پرسند،‌ امام در پاسخ می­ فرماید از گناهان بزرگ و بسیار زشت است. سه دسته‌اند که خداوند با ایشان سخن نمی‌گوید و به نظر رحمت به ایشان نمی نگرد و پاکشان نفرموده و برایشان عذاب دردناکی است. کسی که موی سفیدش را بکند تا نمایش دهد که جوان است. کسی که به وسیله عضو خودش شهوتش را خارج کند، و کسی که با او لواط شود. رسول خدا(ص)می‌فرماید هر کس که با دست شهوتش را بیرون کند ملعون است.

- استمناء یه جوریه که انجام چند بارش باعث اعتیاد میشه یعنی اگر جلوی خودتو نگیری دائما اینکارو تکرار میکنی و به سختی میتونی ازش بیرون بیای. متاسفانه خیلی­ا در نوجوانی و اوایل سن بلوغ بخاطر نداشتن اطلاعات درست راجع به مسائل جنسی اینکارو انجام میدن، معتادش میشن و خیلی سخت ازش بیرون میان و در مواردی هم اصلا دیگه نمیتونن بیرون بیان. جای تاسف اینجاست که ماها اولین اطلاعاتمون راجع به مسائل جنسی رو تو کوچه و خیابون و از بچه­ های محله یاد میگیریم که معلوم نیست اون اطلاعات درست باشن یا غلط!

- استمناء يا خودارضايي يكي از راه­هاي انحرافي در ارضاي ميل جنسيه كه آدم رو در معرض آسيب هاي جدي قرار مي‏ده و عوارض اون عبارتند از خستگي و كوفتگي، عدم تمركز حواس، ضعف حافظه، استرس و اضطراب، نوسان خلق يا تغييرات سريع خلقي، حساسيت بيش از حد و زودرنجي، كمردرد، ناتواني جنسي زودرس در جواني، بي‏خوابي يا بدخوابي و مشكلات مشابه، تارشدن ديد چشم ها، وز وز گوش، انزال زودرس و غيرارادي يا خروج مني به صورت قطره قطره، درد كشاله ران و ناحيه تناسلي، دردهاي قولنجي در ناحيه لگن و استخوان دنبالچه، منزوي شدن و گوشه‏ گيري، افسردگي، بي‏ نشاطي و لذت نبردن از زندگي، پرخاشگري، بداخلاقي و تندخويي، كسالت دائمي و ضعف اراده، احساس حقارت، عدم اعتماد به نفس، احساس گناه و عذاب وجدان.

- برای درمان اعتیاد به استمناء باید چند تا کار انجام داد. باید برنامه‌ريزي کنیم تا همیشه مشغول باشیم. توصیه­ ی بزرگانمون اینه که تحصیل، تهذیب، ورزش. یعنی درس خوب بخونیم. عبادت کنیم و ورزش. البته کارهای دیگه هم مثل کار کردن و تفریح کردن و ... هم میشه انجام داد. تنظيم خواب، دوري از محيط هاي آلوده و ناسالم، استفاده درست و مطلوب از اوقات فراغت، پيشگيري از روابط ناسالم، پرورش تقوا و معنويت، تسهيل و تسريع ازدواج.

اشتباه دوم: لواط

- وقتی دو تا پسر با هم ارتباط جنسی برقرار کنن میگن اون دو نفر با هم لواط یا همجنس­ بازی کردن. یعنی یکی از اونا آلت تناسلیشو در مقعد اون یکی (یعنی در محل خارج شدن مدفوع اون یکی) داخل کنه و از همین راه شهوت خودش رو ارضا کنه (یعنی لذت جنسی ببره). عمل لواط از گناهان کبیره است و اونو هم­ ردیف با کفر به خدا دونستن. خدا قوم لوط رو بخاطر اینکه این عمل خیلی زشت بینشون رواج پیدا کرده بود عذاب کرد و همشون نابود شدن. داستانش در سوره ی لوط  اومده. در قرآن مجید سه نوع عذاب برای قوم لوط بیان شده. صحیحه آسمانی، باریدن سنگ عذاب برا آنها، زیر و رو شدن شهرهای آنها. در آیاتی دیگه گفته شده عذابی که بر قوم لوط نازل شد از ظلم کنندگان دور نیست و این تهدید سختی است به کسانیکه عمل آنها را مرتکب شوند.

- امام صادق(ع) فرموده است حرمت لواط از زنا (یعنی ارتباط جنسی غیرشرعی یک مرد با یک زن) بیشتر است، بدرستی که خداوند قومی را برای عمل لواط هلاک فرمود ولی کسی را برای زنا هلاک نفرمود. رسول اکرم(ص) فرموده است کسی که با پسری جمع شود روز قیامت جنب وارد محشر می­شود و آب دنیا او را پاک نمی­کند و خشم خدا بر اوست و او را لعنت فرموده، دوزخ را برایش آماده می فرماید و دوزخ بد جایگاهی است. سپس فرمود هر گاه کسی لواط کند، عرش خدا به لرزه در آید و خداوند او را لعنت و غضب فرموده و جهنم را برایش آماده می فرماید و ملوط (مفعول) را در کنار جنهم نگه می دارند تا خلایق از حساب فارغ شوند، پس او را در جهنم می اندازند و در طبقات دوزخ همیشه معذب خواهد بود. در جایی دیگر از امیرالمومنین روایت شده است که لواط کننده به قول لوط ملحق می­شود. داستان غلامی که مولای خودشو بخاطر اینکه این عمل رو باهاش انجام داده بود و چند مطلب دیگه رو میتونید از وبلاگ جزا بخونید.

- اگر عمل شنیع لواط به طریق شرعی اثبات شود و فاعل و مفعول با رضایت تن به این عمل ضد انسانی و ضد اخلاقی داده باشند، حکم آنان قتل است که یا دیوار بر آنان خراب می شود یا از بلندی پرتاب می شوند یا با شمشیر کشته می­شوند یا سنگسار می­شوند و یا در آتش سوزانده می شوند. چنان چه کسی العیاذ بالله مرتکب این عمل شده است و عمل شنیع او مخفی مانده است، لازم نیست که خود را به محاکم شرعی معرفی کند و تنها توبه بین او  و خدای خویش و بازنگشتن به اين عمل زشت کافی است. اگر این کار انجام بشه، فاعل و مفعول یعنی لواط­ کننده و لواط­ دهنده هر دو جُنُب میشوند حتی اگر به حدّ خارج شدن منی هم نرسه. اگر شخصی این عمل رو با پسری انجام بده، خواهر مفعول بهش حرام ابدی میشه. یعنی دیگه نمیتونه با خواهر مفعول ازدواج کنه. موارد بیشتر رو میتونید در رساله بخونید. کتاب گناهان کبیره ­ی آیت­ الله دستغیب هم مطالبی در این زمینه داره.

ممکنه کارهای دیگه ای هم وجود داشته باشه که در اونا به هر شکلی پسری شهوت خودش رو توسط پسر دیگر ارضا کنه و ما در اینجا بهش اشاره نکرده باشیم. به هر حال تمام این کارها رو همردیف با لواط دونستن و برای اونا عذاب آخرت و مجازات دنیایی معین شده و نیاز به توضیح دادن در مورد همه شون نیست. اعمال ناپسندی که جز گناهان کبیره دسته بندی میشن در کتاب گناهان کبیره­ ی آیت الله دستغیب بهشون اشاره شده و ما هم در اینجا راجع به یعضی هاشون کمی توضیح دادیم.

تفخیذ به معنی ران. یعنی اینکه پسری آلت خودشو در بین ران­های دیگری داخل کنه و از همین راه شهوتش رو ارضا کنهگناه تفخیذ ممکنه بین دو پسر و یا بین یه پسر و یه دختر اتفاق بیفته که در هر صورت گناه کبیره هست و عذاب آخرت و مجازات دنیا رو به همراه داره. خوابیدن دو تا پسر به صورت عریان یا نیمه عریان زیر یک پتو، که برای این عمل هم حد تعزیری مشخص کردن. بوسیدن جوان اَمَرد یعنی نوجوانی که هنوز مو روی صورتش در نیومده باشه از روی شهوت یا نگاه شهوانی کردن بهش. اینم جز گناهان بزرگ به حساب میاد.

- رسول خدا(ص) فرموده است فتنه‌ جوان زیبای امرد از فتنه‌ دختر باکره بیشتر است. یعنی یه پسر نوجوان زیبا و بدون ریش خیلی تحریک­ کننده ­تر از یه دختره و یکی از جاهاییه که احتمال افتادن به دام شیطان بالاست و باید مراقب بود. از این نظر هم کوچیکترها باید مراقب خودشون باشن و هم بزرگترها.

- تمام این سختگیری­ها به نفع خود آدماست. چون لواط یا همجنس بازی از هر نظری که درست فکر کنیم نحسه. نسل آدمو خراب میکنه. روح و روان و همه چی رو تخریب میکنه. خدا برای روابط جنسی مردها، زنها رو آفریده نه مردها رو. این کار نه تنها بر خلاف احکام اسلامه بلکه بر خلاف طبیعت هم هست. ما حتی در طبیعت هم حیواناتی نداریم که همچین کاری انجام بدن چون این کار کلا بر خلاف فطرت و طبیعته. اما متاسفانه آدم های مریض در دنیا با تبلیغات و رنگ و لعاب میخوان نشون بدن که این کار خیلی لذت بخشه. این لعنتی ها فهمیدن سن ازدواج رفته بالا، دارن تمام زورشونو میزنن که همجنس بازی رو ترویج کنن و بچه های ما رو بندازن تو دام.متاسفانه کسی که همجنس بازی رو تجربه کنه تقریبا میشه گفت آخرین مرحله ی کارهای پست رو تجربه کرده و دیگه انجام بقیه ی گناه ها براش میشه آب خوردن و بعد از مدتی میشه یه آدم کلا از دست رفته. ناراحت کننده ترین قسمت مساله اینجاست که بچه های ما معمولا تو سنین پایین که هنوز خیلی قدرت عاقلانه فکر کردن ندارن و بیشتر احساسی عمل میکنن در معرض این تبلیغات مسموم قرار میگیرن و احتمال به دام افتادنشون زیاده. خدا لعنت کنه این لشکر شیطانو که دقیقا میدونه کجا رو باید بزنه. البته ما هم این ور خدا رو داریم که از همه برتر و بالاتر و قدرتمندتره و کافیه بهش اعتماد کنیم تا پیروز شیم. اما به هر حال خدا به همه مون رحم کنه.معلوم نیست جلوتر چی میخواد پیش بیاد و کیا قربانی خواهند شد. کم کم داره دو جبهه ی کلی در عالم شکل میگیره و به جنگ آخر که جنگ لشکریان خدا و لشکریان شیطانه نزدیک میشیم. مطالب مرتبط در این  گرایش به همجنس - بازگشت - وداع نامه یک بی ال - واقعیت بی ال -  دوستی پسر نوجوان و پسر جوان

ـ و در آخر این بخش ذکر این نکته لازمه که به نظر میرسه متاسفانه خیلی از افرادی که در زندگیشون از خط خارج شدن و خدا رو فراموش کردن افرادی بودن که در نوجوانی بخاطر اینکه اطلاعات کافی نداشتن اشتباها عمل زشت لواط رو انجام دادن و بعدش هم یا باز اطلاعات کافی به دست نیاوردن و یا توبه نکردن و همینجوری پیش رفتن و عاقبتشونو تباه کردن. شاید بشه گفت که یکی از دلایل بی غیرتی مردهای متاهل این بوده که در نوجوانی گرفتار همین عمل زشت شده بودن. اونجوری که گفته شده این عمل جوریه که آدم بعدش احساس میکنه از دست رفته و خراب شده و این حس از دست رفتگی چیز خیلی خیلی خطرناکیه. حس از دست رفتگی به تنهایی برای ایتکه آدم بره سراغ گناه های بزرگتر کافیه. این مسائل رو شاید هیچ کسی تا آخر عمر به آدم نگه. برای روشن تر شدن این موضوع دونستن این نکته خوبه که همین که آدم افراد دیگه ای رو دور و بر خوش تو کوچه و محل و فامیل و جاهای دیگه ببینه و یدونه که این افراد از اسرارش خبر دارن و حریم های اخلاقی بین خودش و اونا از بین رفته باعث میشه که حس بدی بهش دست بده و اگر هم روزی بخواد توبه کنه و دیگه پاک باشه اون افراد مسخره ش میکنن و نمیزارن. چون آدما مثل خدا ستارالعیوب نیستن و کشاف العیوبن. اونوقته که اگه آدم بخواد نمازخون و مومن باشه سر و کله ی اون افراد پیدا میشه و همش کنایه میزنن و مسخره میکنن و میگن تو که فلان کار و فلان کار رو با ما انجام دادی حالا واسه ما آدم شدی! حتی ممکنه اگه آدم ازدواج کنه باز هم نتونه از دست گذشته ش خلاص بشه و بخاطر اینکه افرادی هستن که اسرارشو میدونن کار به بی غیرتی و ... بکشه. همین چیزا باعث میشه که آدم دیگه کلا تا آخر عمر نتونه بره به سمت پاک زندگی کردن. خلاصه خیلی نحسی داره. همش هم از همون اشتباه اول شروع میشه.پس بهتره از اول آدم مراقب باشه که اسیر این تیپ گناها نشه و اگر هم شد سریعا با توبه برگرده و از دست این حس از دست رفتگی خودشو نجات بده.

اشتباه سوم: زنا

 

- در مورد این مطلب زیاد توضیح نمیدیم. بهتره اینو از رساله بخونید. زنا به رابطه­ ی جنسی بین زن و مرد بدون اینکه با هم ازدواج کرده باشن گفته میشهیعنی مرد و زن نامحرمی بدون اینکه عقد دائم یا موقت بخونن با هم نزدیکی کنن. در اسلام  زنا از گناهان بزرگه و در صورتی که اثبات بشه به تشخیص قاضی براش حکم شلاق، سنگسار و ... صادر میشه. رسول اکرم(ص) فرموده اند بعد از شرک به خداوند هیچ گناهی بزرگتر از این نیست که مردی نطفه­ ی حرام خود را در رحمی که بر او حلال نیست مستقر کند. متاسفانه افرادی که این عمل زشت رو انجام بدن بعدا وقتی به سن ازدواج میرسن زیاد نمیتونن به طرف مقابل اعتماد کنن چون فکر میکنن طرف مقابل هم مثل اونا خیانت کاره پس یا اصلا ازدواج نمیکنن یا بعد از ازدواج همش نگران خیانت طرف مقابل هستن و یا زندگی خیانتکارانه ر رو قبول میکنن و یه عمر زندگی بدی خواهند داشت و لذت زندگی پاک رو نمیچشن. پس در ین مورد هم بهتره از اول آدم مراقب باشه که اسیر این گناه نشه و اگر هم شد سریعا با توبه برگرده و از دست این حس از دست رفتگی خودشو نجات بدن

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 27 فروردين 1394برچسب:, ] [ 1:39 ] [ ورشنان ]
[ ]
ذکر ایام هفته

قرار امروز::فرستادن صلوات برای شادی دل امام زمان (عج)وظهور ایشان

ربات مترجم

آخرین مطالب

پیوندها


 از شما بازدیدکنندگان گرامی عاجزانه خواهشمندم ابتدا درقسمت نظرات  آدرس وب خود را بنویسید ،من از وب شما بازدید میکنم درصورت تمایل شما را لینک خواهم کرد سپس با ارسال ایمیل یابه هر طریق دیگر شما را از این عمل مطلع خواهم کرد که در صورت تمایل شماهم مرا لینک کنید...با تشکر

 





طراح قالب: آوازک

[ طراح قالب: آوازک ]